Mystery Guest / Customer
Η υπηρεσία απευθύνεται σε επιχειρήσεις Ξενοδοχείων, Εστιατορίων και Super Market με σκοπό την αντικειμενική αναγνώριση των περιθωρίων βελτίωσης που έχει μία επιχείρηση στο κομμάτι της ποιότητας υπηρεσιών και εξυπηρέτησης.
Η διαδικασία περιλαμβάνει συνάντηση με την εκπρόσωπο της επιχείρησης για διαμόρφωση των ελεγχόμενων σημείων και στη συνέχεια επιθεώρηση της επιχείρησης με την επίσκεψη επιθεωρητή ως πελάτη. Μετά το πέρας της διαδικασίας συμπληρώνεται από τον επιθεωρητή αναφορά σύμφωνα την συνολική εικόνα, πιθανές παρατηρήσεις, και αποτελέσματα ελεγχόμενων σημείων.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 210 3822576
Η διαδικασία περιλαμβάνει συνάντηση με την εκπρόσωπο της επιχείρησης για διαμόρφωση των ελεγχόμενων σημείων και στη συνέχεια επιθεώρηση της επιχείρησης με την επίσκεψη επιθεωρητή ως πελάτη. Μετά το πέρας της διαδικασίας συμπληρώνεται από τον επιθεωρητή αναφορά σύμφωνα την συνολική εικόνα, πιθανές παρατηρήσεις, και αποτελέσματα ελεγχόμενων σημείων.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 210 3822576