Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοινώνει σήμερα τα πρώτα αποτελέσματα του νέου "Μέσου για τις ΜΜΕ (SME Instrument)", με προϋπολογισμό 3 δις. ευρώ, που δρομολογήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Ορίζοντας 2020» για να βοηθήσει τις καινοτόμες μικρές επιχειρήσεις να προωθήσουν τις ιδέες τους από το εργαστήριο στην αγορά.
Συνολικά, 155 ΜΜΕ από 21 χώρες (κράτη μέλη της ΕΕ ή χώρες που συνδέονται με το πρόγραμμα «Ορίζοντας 2020») θα λάβουν από50.000 ευρώ η καθεμία για να χρηματοδοτήσουν μελέτες σκοπιμότητας με στόχο την ανάπτυξη της στρατηγικής τους όσον αφορά την καινοτομία. Επιπλέον, οι ΜΜΕ μπορεί να επωφεληθούν από επιχειρηματική καθοδήγηση για διάστημα έως και τριών ημερών. Οι ισπανικές ΜΜΕ σημείωσαν ιδιαίτερη επιτυχία στον πρώτο γύρο, με 39 επιλεχθείσες προτάσεις, ενώ αμέσως μετά κατατάχθηκαν ΜΜΕ από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιταλία. Συνολικά, υποβλήθηκαν 2.666 αιτήσεις για τις πρώτες επιχορηγήσεις. Οι επιτυχόντες θα ενημερωθούν επίσημα τον Αύγουστο από τον Εκτελεστικό Οργανισμό για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (EASME) ο οποίος διαχειρίζεται το πρόγραμμα. Στην φάση αυτή δεν υπήρξε συμμετοχή απο την Ελλάδα. Το μέσο για τις ΜΜΕ αποτελεί βασικό στοιχείο της χρηματοδότησης για μικρές επιχειρήσεις που διατίθεται στο πλαίσιο του «Ορίζοντα 2020». Το μέσο αυτό, με προϋπολογισμό περίπου 3 δισεκατ. ευρώ για περίοδο επτά ετών, παρέχει γρήγορες και απλές επιχορηγήσεις για μελέτες σκοπιμότητας όσον αφορά την επιχειρηματική καινοτομία (Στάδιο 1) και έργα επίδειξης (Στάδιο 2). Οι ιδέες που είναι ώριμες για επενδύσεις μπορούν επιπλέον να επωφεληθούν από συμβουλές επιχειρηματικής ανάπτυξης και άλλες υπηρεσίες στήριξης (Στάδιο 3). Με το μέσο για τις ΜΜΕ η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να χρηματοδοτήσει τις πιο καινοτόμες μικρές εταιρείες, που έχουν όμως υψηλό δυναμικό ανάπτυξης. Η διαδικασία υποβολής αίτησης είναι εύκολη αλλά μόνο τα καλύτερα έργα μπορούν να αναμένουν χρηματοδότηση. Τα επιλέξιμα θέματα καθορίζονται στο πρόγραμμα εργασίας του «Ορίζοντα 2020» σχετικά με την «καινοτομία στις ΜΜΕ». Οι αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν οποτεδήποτε αλλά αξιολογούνται τέσσερις φορές ανά έτος. Τα σημερινά αποτελέσματα αφορούν αιτήσεις που ελήφθησαν μέχρι την πρώτη καταληκτική ημερομηνία για τις επιχορηγήσεις του Σταδίου 1 της 18ης Ιουνίου 2014. Οι επόμενες καταληκτικές ημερομηνίες για την αξιολόγηση είναι η 24η Σεπτεμβρίου 2014 για το Στάδιο 1 και η 9η Οκτωβρίου για το Στάδιο 2. Το 2014 αναμένεται ότι θα χρηματοδοτηθούν περίπου 645 έργα (Στάδια 1 και 2), ενώ το 2015 ο αριθμός των έργων θα αυξηθεί σε 670. Πηγή : http://www.anko-eunet.gr
0 Comments
Διόσκουροι
Η Αλυσίδα εστιατορίων και καφέ - μεζεδοπωλείων Διόσκουροι θα ξεκινήσει την εφαρμογή συστήματος ποιότητας HACCP με την εγγύηση της Qyality Award. Τα καταστήματα της αλυσίδας στην Αθήνα έχουν αρχίσει τη διαδικασία εγκατάστασης συστήματος διαχείρησης ασφάλειας τροφίμων, όπως προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία για τρόφιμα και ποτά και σύντομα αναμένεται η πλήρης εφαρμογή του συστήματος στην επιχείρηση. Η μεγάλη ΑΠΑΤΗ με τα παγωτά! Διαβάστε τι κάνουν οι εταιρείες σε βάρος των καταναλωτών…Αν κοιτάξουμε στη σύσταση (στο σημείο που αναφέρονται τα συστατικά) θα δούμε πως τιτλοφορείται -το παγωμένο προϊόν που κρατάμε στα χέρια μας- «παγωμένο γλύκισμα». Οι καταναλωτές δεν δίνουν προσοχή διότι πολύ απλά δεν ξέρουν τη διαφορά που αξίζει να τη δούμε αναλυτικότερα: Η διαφορά είναι τεράστια… Το παγωτό υποχρεούται να γίνεται από γάλα φρέσκο ή σκόνη και όλα τα λιπαρά που εμπεριέχονται σε αυτό να προέρχονται από το γάλα. Απαγορεύεται λοιπόν από τον Κώδικα Τροφίμων και Ποτών (ο ΚΤΠ συνοψίζει τις νομικές προδιαγραφές όλων των κυκλοφορούντων τροφίμων) η οποιαδήποτε προσθήκη λιπαρών που δεν έχουν σχέση με το γάλα. Στα παγωμένα γλυκίσματα τώρα, υπάρχει ελευθερία προσθήκης φυτικών λιπαρών όπως ηλιέλαιο, καρυδέλαιο, φοινικέλαιο, αραπέλαιο και όποια άλλη μαργαρίνη φαντάζεστε (και τους συμφέρει). Το ηλιέλαιο αποφεύγεται γιατί δημιουργεί πρόβλημα στην ομοιογένεια του τελικού προϊόντος, άρα μην ανησυχείτε για μολυσμένο με ορυκτέλαια ηλιέλαιο. Ωστόσο, ως επί το πλείστον χρησιμοποιείται το καρυδέλαιο το οποίο είναι έλαιο «παχύ» και ταιριάζει στην υφή του τελικού προϊόντος (παγωμένου γλυκίσματος για να μην ξεχνάμε γρήγορα). Το καρυδέλαιο, το ξέρετε πιστεύω πολλά χρόνια από τα αντηλιακά. Έδινε το χρώμα, ως φυσική χρωστική, και την υφή σε όλα τα αντηλιακά τύπου Coppertone (ο τόνος του χαλκού). Με αυτό τον τρόπο αφενός παραπλανάται ο καταναλωτής διότι οι εταιρείες που παράγουν παγωμένα γλυκίσματα στις ιστοσελίδες τους τα αναφέρουν ως κατηγορία παγωτών για λόγους μάρκετινγκ κι όχι ως παγωμένα γλυκίσματα, αφετέρου το παγωμένο γλύκισμα είναι ποιοτικά υποδεέστερο προϊόν κατά κοινή επιστημονική ομολογία σε σχέση με το παγωτό, λόγω της αφαίρεσης ζωικού λίπους (αποβουτυρωμένο γάλα σκόνη) και της προσθήκης φυτικών λιπαρών. Πηγή : http://www.newsitamea.gr Πρόστιμο € 3.000 στο αναψυκτήριο – ζαχαροπλαστείο – εστιατόριο GOOD FOOD –GOOD PRICE Α.Ε. ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ – ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΙΔΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ στην Αθήνα απο τον Ε.Φ.Ε.Τ. διότι διαπιστώθηκαν σε επανέλεγχο :– Μη ορθές πρακτικές υγιεινής.– Ελλιπής τεκμηρίωση των αρχείων του συστήματος αυτοελέγχου.
Πηγή : http://www.efet.gr/portal/page/portal/efetnew/news/kiroseis |
Details
Archives
November 2021
Categories
All
|